חוי מרק תנותח • משפחתה: "תתפללו לרפואת אמא האהובה"

בנצי לייזרוביץ No Comments on חוי מרק תנותח • משפחתה: "תתפללו לרפואת אמא האהובה"

בחסדי שמים, משתפר מצבה של חוי מרק שנפצעה קשה בפיגוע הירי בכביש 60, שבו נרצח בעלה הרב מיכאל מרק הי"ד • משפחתה: "תודה לכל המתפללות והמתפללים, אין לנו ספק שהתפילות שלכם עוזרות לאמא ולנו, תודה"

הקדוש הרב מיכאל מרק הי"ד
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בחסדי שמים, משתפר מצבה של חוי מרק שנפצעה קשה בפיגוע הירי בכביש 60, שבו נרצח בעלה הרב מיכאל מרק הי"ד. היום (שני) היא צפויה לעבור ניתוח ראש נוסף, ומשפחתה מבקשת מהציבור להתפלל לרפואתה.

משפחתה מסרה כי "קודם כל תודה לכל המתפללות והמתפללים, אין לנו ספק שהתפילות שלכם עוזרות לאמא ולנו!, תודה", ואמרו וביקשו, "אנחנו מבקשים להתפלל היום במיוחד לרפואת אמא האהובה שלנו – חוה רחל בת אילת השחר. שנכנסת לניתוח ראש נוסף בבוקר. שהקב"ה ישלח הצלחה וברכה במעשה ידיהם של הרופאים העוסקים במלאכה".

"המשפחה מודה לכל הפונים ולכל המתפללים, כמו"כ עדיין מבקשים במשפחה שלא להגיע לבקר את חוי", מסרו בני המשפחה.

בת המשפחה אורית, בת ה-17 סיפרה ל'קול חי' לאחר הפיגוע הרצחני, על התחושות ועל הדרך שמשפחתה סיפרה לאמם על פטירת אביהם, "אחי הגדולים הלכו היום לספר לה שאין להם אבא, אמא לא כל כך קולטת, היא מבולבלת מאוד, ואנחנו? פשוט משתדלים להאמין ולזכור שאבא לא באמת עוזב אותנו, שהוא נמצא כל הזמן אתנו".

היא הוסיפה: "אנחנו משתדלים להאמין ולהיות חזקים, הוא אוהב אותנו ונותן לנו כוח, ואנחנו מתחזקים מכל האנשים המדהימים שמגיעים לנחם פה. אבא שלי, היה אדם גדול וצדיק, שלא נתן לאף אחד להישבר. הוא היה כ"כ צדיק, אם הוא היה יודע שאנשים בוכים בגללו, היה נורא קשה לו. הוא נתן לנו כוח ואמונה להיות אנשים טובים יותר".



0 תגובות